Απόρριψη Συναλλαγής
Εάν η πληρωμή σου έχει αποτύχει εμφανίζοντας το μήνυμα "Αποτυχία συναλλαγής" ή "Η κάρτα σου απορρίφθηκε", τότε η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε και η κάρτα σου δεν έχει χρεωθεί.
-
Βεβαιώσου ότι το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου επαρκεί για την πραγματοποίηση της συναλλαγής
-
Βεβαιώσου ότι όλα τα στοιχεία της κάρτας σου (Αριθμός Κάρτας, CVV, Ημερομηνία Λήξης) έχουν καταχωρηθεί σωστά
-
Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν έχει λήξει
-
Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν υπόκειται σε περιορισμούς όπως π.χ. ημερήσιο όριο συναλλαγών, και ότι δεν έχει δηλωθεί απώλεια ή κλοπή της κάρτας
Εάν όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι σωστά, αλλά η πληρωμή σου απορριφθεί ξανά, τότε συνιστούμε να δοκιμάσεις άλλο τρόπο πληρωμής, ή να επικοινωνήσεις με την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της κάρτας σου για να διαπιστώσεις το λόγο αποτυχίας της συναλλαγής.
Για να συνεχίσεις στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείς να πατήσεις εδώ